سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 مزیت استفاده از زونکن در بایگانی

بایگانی یکی از قسمت های مهم در تمامی اداره ها و سازمان ها می باشد. حتی در منازل شخصی نیز گاهی نیاز به بایگانی مدارک احساس می شود چرا که ممکن است مدارکی  مهمی مانند سند خانه به دلیل شلوغی و بایگانی نشدن گم شوند و دردسر بزرگی را برای شما ایجاد کنند به هین دلیل قصد داریم به مزیت استفاده از زونکن در بایگانی ها بپردازیم.

به طور کلی می توان گفت که در تمامی شغل ها و حرفه ها نیاز به بایگانی احساس می شود زیرا در طبقه بندی کردن اسناد و مدارک و نگه داری آن ها در شرایطی که آسیبی به صحت و سلامتشان وارد نشود امری مهم و ضروری می باشد. یکی از وسایل کاربردی که برای بایگانی کردن بسیار مفید می باشد زونکن است. زونکن با ویژگی هایی که دارد و آن ها را در اختیار شما می گذارد این امکان را به شما می دهد تا اسناد و مدارک مهمتان را شرایط ایمن نگه دارید و از رسیدن هر گونه صدمه به آن ها جلوگیری کنید.


چه زونکن هایی برای بایگانی مناسب تر می باشند؟

زونکن ها در انواع متنوع و مختلفی به دست مصرف کننده می رسند مانند زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی،زونکن اداری و غیره، از نکاتی که هنگام بایگانی با زونکن باید آن را مد نظر قرار دهید انتخاب زونکنی مناسب برای این کار است. هر نوعی از زونکن کاربری خود را دارد و برای حفظ و بایگانی نوعی خاص از مدارک موثر واقع می شوند.

زونکن های بایگانی به نسبت سایر زونکن ها توانایی قرار دادن مدارک بیشتری را درون خود دارند و هم چنین مدارک و کاغذ هایی را که در سایز های بزرگ تری هستند را می توانند در خود جای دهند. نکته مهم دیگر در انتخاب زونکن بایگانی مناسب توجه به حلقه های زونکن است؛ پس با توجه به نحوه استفاده و بایگانی ای که می خواهید باید زونکنی با حلقه مناسب کار خود بر گزینید.

 

 


راحتی در استفاده و بایگانی کردن

 استفاده از زونکن لبه فلزی ساده ترین راه برای بایگانی مدارک و اسناد شماست. زونکن قابلیت دسترسی سریع به مدارک را برای شما مهیا می کند و تنها کاری که لازم است انجام دهید باز کردن زونکن و مشاهده و یا برداشتن سند مورد نظرتان است.

ادامه مطلب را بخوانید:  6 مزیت استفاده از  زونکن در بایگانی

مطالب پیشنهادی: خرید زونکن باعث افزایش روحیه کارمندان می شود؟

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع زونکن از شرکت تک تحریر می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

 02155268012

09123341134